快速

健康

風險測試

透過一站式健康管理服務模式,讓市民掌握有效方法管理健康,減少患上長期病患的機會,共同建設健康社區。

關於我們

東區地區康健站提供以地區為本的基層醫療健康服務,透過多元化的健康推廣、疾病預防、健康評估、諮詢及慢性疾病管理(如高血壓、糖尿病、腰背痛及膝關節炎等),提升居民自我管理健康的意識,加強推動個人和社區的參與,統籌和協調不同醫社界別,能更便捷居民在社區內照顧個人健康需要,以鼓勵市民預防疾病。

醫務衛生局向香港復康會批出東區地區康健站的營運服務合約,為期三年。

香港復康會致力成為一所具效能、影響力以及關懷的全人照顧及復康機構,透過創新復康服務及賦權殘疾或面對健康挑戰的人士,倡議全人健康、社會參與以及共融有利的環境。

服務內容

東區地區康健站提供三大層面的預防疾病服務。在東區居住或工作的人士可帶同住址/工作證明及身份證明文件到中心登記成為會員,參加三層預防項目:

會員專享

3大層面的預防疾病服務 

健康推廣、諮詢及輔導服務

健康教育活動推動健康生活模式以預防長期病患

健康風險基本評估

慢性疾病篩查 高血壓、糖尿病

慢性疾病管理

高血壓、糖尿病及肌肉骨骼病症(腰背痛及退化性膝關節炎)

健康推廣、諮詢及輔導服務

健康教育活動推動健康生活模式以預防長期病患

健康風險基本評估

慢性疾病篩查 高血壓、糖尿病

慢性疾病管理

高血壓、糖尿病及肌肉骨骼病症(腰背痛及退化性膝關節炎)

活動推介

各式各樣的健康工作坊和課程供會員參與,並會就著季度主題提供相關服務及活動

最新消息

大家期待已久嘅季刊終於出爐啦😎!依家快啲一齊睇吓嚟緊新一季度有咩精彩活動啦!🤣

提提大家,今個季度活動報名開始日期係3月15號(星期五)下午2:30開始,記得我哋只接受電話報名(不接受電話留言報名)

注意⚠️今季都係大部份活動會以抽籤形式進行,即係話報咗名之後都未必參加到㗎,所以大家可以期待下抽籤結果😌

最後溫馨提示多次,係3月15號(星期五)下午2:30開始報名,大家唔使即刻打電話嚟,因為冇得預先留位架,電話報名熱線2634 0783 / 2634 0785

‼️ 如有任何情況,本康健站保留最終給予參與活動資格的決定權。

     

新一季季刊就嚟出爐啦😎!大家睇季刊之前,先睇一睇活動報名須知先啦🤗,今季我地仍然係抽籤形式,當然有啲活動係需要經評估以了解會員嘅健康需要❤️。

詳細內容請參閱以下附件,事不宜遲,咁多位快啲去熟讀下規則啦🥰!

對於糖尿病及高血壓相信大家都唔陌生,但大家知唔知糖尿病及高血壓對於眼睛有咩常見嘅影響呢?🧐
嚟緊3月9號(六),我哋康健站邀請到香港眼科視光師學會會長陳文彬博士為我哋講解有關糖尿病及高血壓常見嘅眼疾知識!🤗
🌟 健康係自己嘅,就算冇糖尿病或高血壓嘅人士都可以報名㗎,知多D學多D,立即報名參加講座了解更多有關眼疾嘅知識啦!😊
如果大家想了解更多講座詳情,請參閱海報🤗,對講座有興趣嘅話,就快啲打2634 0778報名參加啦!
注意⚠️ 如實體名額已滿,會抽籤決定實體名額,如有任何情況,本康健站保留最終給予參與活動資格的決定權。
新一季季刊終於登場啦🤣 ! 今季特別介紹在職人士嘅班組😍
事不宜遲,大家一齊睇吓嚟緊新一季度有咩活動班組適合參加啦 ❤️!
提提大家,今個季度活動報名開始日期係12月15號(星期五)下午2:30開始,
記得我哋只接受電話報名😌(不接受電話留言報名)
注意今季大部份活動會以抽籤形式進行,亦有啲活動係需要經評估😲
即係話報咗名之後都未必參加到㗎,所以大家要注意啦‼️
最後溫馨提示多次,係12月15號(星期五)下午2點30開始報名,大家唔使即刻打電話嚟,
因為冇得預先留位同埋我地係抽籤架🤗,電話報名熱線2634 0783 / 2634 0785。
🌟 如有任何情況,本康健站保留最終給予參與活動資格的決定權。

 

 

最新活動推介